Vítejte, Host
Username: Password: Pamatovat si mne

TÉMA: Nike is about to launch a new color MercurialX Pro

Nike is about to launch a new color MercurialX Pro 06 sep 2017 15:38 #17552

5 vaardigheden die ik ben bang voor mijn zonen, heb ik niet gehad
Mijn zonen lopen vol snelheid in Footlocker, vol van verwachting. Ik breng de achterkant op, mijn hand duwt strak tegen mijn portemonnee, omdat ik mentaal de kans bereken om er voor minder dan $ 300 uit te komen. Het is tijd voor de jongens 'nieuwe schoenen. Nogmaals. Maar halverwege de winkelwaanzin , Ik word vastbesloten om hun absolute euforie te genieten van het proberen van de nieuwe Nikes. Ik zou deze momenten moeten waarderen, winkelen met mijn zonen, mijn mening geven en met hen praten over de voor- en nadelen van high-tops en kleurkeuzes. Wacht. Halverwege gaan ze hun telefoons eruit trekken, foto's van hun driepaarse finale line-up opvragen, hun 'vrienden' en 'volgers' vragen welke ik zou moeten krijgen? 'Op Instagram. Onafhankelijke denken. Opgroeien in de' Jaren 80, heb ik mijn eigen schoenen gekozen. Natuurlijk ging ik waarschijnlijk in met mijn hart op de heetste stijlen 'iedereen' was aan het dragen (denk eraan Tretorns?). Maar mijn vrienden wisten niet met hun opinies te wegen tot ik de volgende dag de school op school aantrekkeerde. Nu, als mijn zoon van de blauwe maar vijf mensen in Instagram op rood kiest, wat gebeurt er met zijn neiging? Onafhankelijk denken wordt afgesneden voordat het zelfs kan beginnen. PatienceAfter shopping online en het ontwerpen van aangepaste Nikes die in een ogenblik compleet verschijnen, worden mijn kinderen rusteloos in een schoenenwinkel, wachtend op de verkoper om terug te keren met de schoenen die op voorraad zijn. (Oké, ik ben ook niet die patiënt, maar die 'karaktereigenschap' heb ik altijd gehad, niet als gevolg van onze hightechtijden.) PrivacyHundreds van hun Instagram volgt dat ze bij het winkelcentrum zijn, waar ze aten Lunch en met wie ze zijn. Maar ze zorgen er niet voor. Ze houden er nooit aan om Nike air max 2017 Dames na te denken. # Oversharing.The Art of Conversation 'Zet dat iTouch neer en praat met je oma!' Ik heb mezelfzelf dit tegen mijn 8-jarige in de Auto de andere dag. 'Je moet nu met ons communiceren.' Het is gek om dat zelfs te zeggen. # Sadbuttrue.A Adidas Superstar Dames-Tabmagazines.nl Sense of Living in the MomentIk wil gillen 'Neem een ​​seconde om echt de schoenen te genieten!' Mijn kinderen staan ​​op, maar nemen geen ogenblik om ze te voelen of zelfs naar hen te kijken, behalve door een lens. Het moment van het nemen van die eerste stappen wordt gedeeld, opgenomen op Instagram en gebaseerd op de manier waarop hun volgers erover voelen - niet over hoe mijn zonen zich in hun schoenen voelen. Ik hou van sociale netwerken - echt, ik doe het. Ik besteed wat waarschijnlijk veel te veel tijd op Facebook is. Net als de Generation X-mensen naast mij, posteer ik dingen, vragen om loodgieters of voor wie we komen voor onze middelbare schoolreünie. Ik neem informatie in en soms deel ik een artikel of foto van mijn zonen (niet te vaak !) Maar, mijn kinderen, ik deel niet te veel. Ik heb geen behoefte aan. Ik ben een onafhankelijke denker, ik waardeer privacy, en ik probeer het erg moeilijk om in het moment te leven. Als volwassenen, zullen ze? #future
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Time to create page: 0.086 seconds