Vítejte, Host
Username: Password: Pamatovat si mne

TÉMA: Bubble Gum Air Max 1s Just Released For Women

Bubble Gum Air Max 1s Just Released For Women 12 sep 2017 15:37 #17677

Mijn Baby Shower | 10.1.16
Toen Vlad en ik trouwden, wilde ik niet een verlovingsfeest, bruidsdouche of vrijgezellenfeest. We hadden onze bruiloft en het was prachtig, maar ik ben iemand die graag Shop de Nike air max 2017 Dames collectie online anderen wilt vieren en niet graag het centrum bent Van de aandacht, maar toen ik ontdekte dat ik zwanger was, was ik enthousiast om een ​​babydouche te hebben. Ik wilde onze baby met mijn vrienden en familie vieren en ik kijk er naar uit. We dachten eerst dat we onze douche hadden Florida, want dat was waar ik zou zijn, maar in NYC, ik had een plek in gedachten waar ik altijd van hield, en ik was erg enthousiast over mijn douche in NYC op een van mijn favoriete plekken. We hadden een brunch Dit is afgelopen zaterdag 1 oktober in het Gramercy Park Hotel Terrace. Het terras had een restaurant dat ik ontdekte toen we voor 6 jaar eerder naar NYC verhuisden en het was uiteindelijk een van mijn go-to spots. Terras wordt alleen gebruikt voor particuliere partijen, en het is een perfecte achtergrond voor elk evenement. Het was een van die magische momenten wh Ik ben terug gegaan om de ruimte te zien, er was op en ze hadden het gebied dat ik wilde het weekend dat ik wilde. Het was bedoeld om echt te zijn. Ik moet ook over de bloemen praten, want ik ben zo'n bloemliefhebber en bloemen in NYC met slechts twee weken kennisgeving voor een evenement is behoorlijk lastig. Adore Floral NYC is een winkel die ik de afgelopen jaren vele malen heb gebruikt om Koop afspraken als dank en cadeaus, dus toen ik naar hun reikte en ze waren enthousiast om met ons te werken, was het een perfecte wedstrijd! Ik wilde niet met roze overboord gaan; Ik wilde dat de sfeer erg mooi en zacht was, met een palet van bleke pinks, bloos, perzik en wit, en Adore Floral NYC kon een droomwereld creëren voor onze tafels en locatie. Ik noemde elke bloem in de afspraken, maar nadat ik het kleurenpalet waarnaar ik was gezocht, stonden de ontwerpers de mooiste centerpieces samen en bloemen namen het hele gebied over om het tot leven te brengen. Ze voegen ook de Bloemen aan mijn taart (die overigens lekker was: lichte en smakelijke citroentaart met vanille slagroom en verse bessen). Ik kan het niet erg genoeg zeggen over deze bloemenwinkel; Als u in NYC bent en bloemen wilt of bloemen wilt sturen naar iemand in NYC, controleer dan ze. Wat het feest zelf betreft, voelde het een beetje als een mini-bruiloft; Er was een hoop planning en opbouw, en toen, voordat ik het wist, was de douche voorbij. We waren zo gelukkig om vrienden van overal mee te nemen, en zelfs veel van mijn Florida vrienden maakten de reis naar NYC! Ik zag een idee van boeken die gasten kunnen ondertekenen om wensen voor de baby te laten, dus je hebt een kleine boekencollectie om haar te beginnen. Ik had het aan het douchen, dus we hadden het opgericht toen de gasten aankwamen en nu hebben we 25 boeken met gepersonaliseerde notities voor Baby D! Brunch was een goede cursus na de volgende, en daarna verzamelden we om geschenken te openen. Ik ben niet van plan dat ik de cadeaus voor de baby kende, het is zo leuk en ik voel me als een beetje minder gratis dan het openen van geschenken die voor u bedoeld zijn (of misschien wil ik gewoon zo). Gelukkig vertelden mijn vrienden Ik mijn lopende commentaar was hilarisch, maar eerlijk gezegd is het moeilijk om te komen met wat te zeggen met dat veel geschenken zonder jezelf te herhalen. Deze baby is een gelukkig meisje, en ze kreeg enkele van de meest schattige outfits en accessoires. (Ze heeft zelfs een kleine Ferragamo rugzak
Ik bedoel, kom op!) Ik lachte zo hard, want ik vertelde iedereen dat ze met een beter kledingkast dan ik begint. (Ik heb nog steeds een veel superieure handtascollectie!) We hadden iedereen bingo gespeeld terwijl ik geschenken opende, waaronder een stel cadeautjes die iedereen kon winnen, en dat maakte het leuker dan alleen maar open cadeaus te zien. Dit was de douche van mijn dromen, en ik ben er nog steeds op Cloud 9 van. Ik was daarna uitgeput en moest in bed liggen, roomservice bestellen en tv kijken tot de volgende dag. Ik heb vorige week ontdekt dat mijn ijzeren niveaus laag zijn, dus de dokter heeft me op ijzeren pillen, en ik denk dat ze helpen, maar dit laatste gedeelte van de zwangerschap is zeker moeilijker voor mij geweest dan het begin! Ik hoop dat jullie allemaal genieten van de douche foto's; Ik wilde ze delen omdat het zo'n leuke dag was en mij zo veel betekende dat iedereen er was om dit kleine meisje te vieren. ? MegsP.S. Overweeg het alstublieft om onze kleine zakliefhebbers te ondersteunen door op onze links te klikken voordat u winkelt of uitcheekt bij uw favoriete online retailers zoals Amazon, Neiman Nike air max 2017 Dames collectie online Marcus, Nordstrom of een van de genoemde partners op onze winkelpagina. Wij waarderen uw steun echt!
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Time to create page: 0.088 seconds